kd klášterec

kino

Recenze knih

1 2 3 4 5

13.2.2018

GILLEROVÁ Katarína - Jestli mi uvěříš

Na podzim vyšla kniha nejspíš nejprodávanější slovenské autorky Kataríny Gillerové "Jestli mi uvěříš". Kniha se zajímavou obálkou a ještě zajímavějším názvem čtenáře doslova vyzývá, aby po ní sáhli. Dosavadní tvorba této autorky se nevyhýbá palčivým tématům a zapovězeným rodinným tajemstvím, které čtenářkám odkrývá postupně, promyšleně tahá za provázky, aby příběh učinila zajímavým a zakrytým rouškou třaskavého napětí. Snad každý pak touží dozvědět se, co se vlastně stalo...

celý článek »

23.1.2018

Stíny nad Krušnými horami

Kniha "Stíny nad Krušnými horami", kterou vydala nadace St. Joachim, je nejspíš jedinečným počinem v historii knižního světa vůbec. Alespoň co já vím. Pět českých a šest německých autorů spojilo svůj um a literární nadání v souboru krátkých povídek s kriminální zápletkou, odehrávajících se v oblasti Krušných hor. Každá z jedenácti povídek v knize figuruje jak v českém, tak v německém jazyce, a kniha byla v rámci literárního čtení představena ve všech městech či obcích, která se v příbězích vyskytují.

celý článek »

8.1.2018

MUSSO, Guillaume - NOC V CENTRAL PARKU

Četla jsem všechny knihy tohoto autora. Postupně, jak vycházely v české literární sféře. A musím přiznat, že jsem mu opravdu propadla. Na vrcholu pyramidy vévodí román "Protože tě miluji," ale nevím nevím, jestli se zrovna vydaná kniha "Noc v Central parku" netlačí na stejný schůdek. Každá z těch čtyř knih je něčím zajímavá, něčím překvapivá, něčím šokující - a v neposlední řadě bolestná a hluboce lidská. Guillaume Musso to prostě se slovy umí. Píše tak, že vás naprosto strhne, nemyslíte na nic a nikoho než na to, abyste otáčeli stránky a dobrali se konce - po kterém vám velmi často klesne údivem brada. Ano, možná se někdy dá předpokládat, jak se příběh bude vyvíjet, přesto, ať už předpokládáte cokoli, je to nakonec jinak.

celý článek »

5.12.2017

Cass, Kiera - Koruna

Dlouho očekávaná kniha autorky velmi známé a oblíbené Selekce dorazila na knižní pulty - a také do mých rukou. Konečně!!! Držet ji v ruce a třást se nedočkavostí jak to celé dopadne není jen údělem náctiletých, kterým je především tato série určena. I mnoho věkem zaprášených žen, které dávno vyrostly z puberty, se tímto příběhem nechá rádo pohltit. Mezi nimi i já. Už jsem psala o Selekci, na kterou volně navazuje Dcera - a ta otevírá nový příběh, novou Selekci, jen v obráceném sledu: Stojí tu totiž dívka, princezna Eadlyn, a proti ní 35 nápadníků, ze kterých by si měla vybrat toho, s kým stráví zbytek života. Nikdy není jednoduché učinit volbu, která vám změní život a která ho i částečně předurčí. Ale jako dcera, jež je vychovávána k tomu, že jednou nastoupí na trůn a převezme korunu, to Eadlyn nemá o nic jednodušší. Právě naopak. Koruna tuto sérii uzavírá.

celý článek »

17.3.2017

Nerušit - natáčím!

Ano, příznivci youtube, ať už sami profíci či amatéři, kteří hledají inspiraci pro vlastní tvorbu, nebo prostě jen fanoušci, dlouho očekávaná chvíle je tady!

celý článek »

27.2.2017

CRAIS, Robert - Slib

Nová kniha známého autora Roberta Craise svádí dohromady téměř všechny oblíbené hrdiny, které čtenáři jeho knih jistě dobře znají. Takže na své si přijdou ti, co fandí Elvisovi Coleovi, i ti, kteří mají slabost pro Joe Pika. Pozadu nezůstanou ani ti, kterým k srdci přirostl Scott James a jeho fenka Maggie... A aby toho nebylo málo, jejich řady rozšíří i Jon Stone, který se v příbězích Roberta Craise také sem tam mihne - nedosažitelný, tajemný, svérázný a hlavně hodně svůj...

celý článek »

2.2.2017

Harris, Rachel - Historie nás dvou

Rachel Harrisová, autorka velmi oblíbené historické trilogie "Mé sladké šestnácté století", přichází s příběhem ze současnosti, který se odehrává v prostředí americké střední školy, a je volným pokračováním její předchozí knihy "Umění předstírat". Kniha s krásnou, do podzimních barev laděnou obálkou nám přiblíží osudy Justina Cartera, nejoblíbenějšího kluka na škole - a jeho první lásky: Peyton Williamsové.

celý článek »

11.11.2016

CUSSLER, Clive - Tajemství Mayů

Přichází podzim a s ním i víc času na to, zalézt si ke krbu s nějakou tou oblíbenou knížkou. Myslím, že Clive Cussler je oblíbencem nejen mužů, ale i mnoha žen - což můžu z hlediska knihovnice směle prohlásit. Je stále víc těch, kteří po nějakém jeho románu rádi sáhnou, protože tam najdou vše, po čem touží: Napětí, intriky, dobrodružné výpravy za tajemnem, někdy i jiskřičku romantiky, ale zejména to, co mnoho lidí hledá nejen v knihách - a to je adrenalin.

celý článek »

6.10.2016

Kiera Cass: Selekce, Elita, První a Dcera

Knihy, které vydává CooBoo nyní jako komplet i s volným pokračováním s názvem DCERA, lákají čtenáře už svými nádhernými obálkami, které zdobí nápadité ilustrace.Příběh Americy Singerové v post apokalyptickém světě, rozděleném do kastovních systémů, je sice určen zejména pro náctileté čtenářky, nicméně myslím, že si najde své příznivce i v jiných věkových kategoriích. Kiera Cass totiž umí psát a ví, čím přitáhnout čtenáře.

celý článek »

25.1.2016

Joy, FIELDING - Řekni, že mě miluješ...

Nový román Joy Fieldingové "Povídej, co vidíš" zaujme případné čtenáře už svou obálkou. Zelená barva a dívčí tvář vypadají tak poklidně. Ale klid je to poslední, co budete pociťovat, až se do příběhu soukromého detektiva, mladé Bailey Carpenterové, začtete. Joy Fieldingová je jistě většině z vás známá, její knihy se už léta drží na vrcholu popularity, jsou hojně vyhledávané a mívají skvělé recenze. S touto knihou se nám však Joy představuje zcela jinak, netradičně. Už tím, že příběh je vyprávěn v ich formě, což je u této autorky překvapivé.

celý článek »

<< < [ 1 / 5 ] > >>
Jsme tu pro Vás